loading...
phoenix
منا بازدید : 1349 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

 

سلام بچه ها، امیدوارم خوشحال و سلامت باشید.

همون طور که می دونید هارد لپ تاپ بنده رفته رو هوا و چهار تا از فصل ها پریده. خوشبختانه فصل 22 رو دست ویرایشگر ها داشتم، الان هم آمادست تا نوش جان بفرمایید.

متاسفانه هر جانی هم که کندیم و هر ناخنی هم که جویدیم کارگر نیافتاد که نیافتاد. اطلاعات بنده انگار واقعا از روی هارد محترم پریده. به همین علت فصل های بعد از این رو باید بشینم از نو بنویسم، و به همین علت نمی تونم تاریخ دقیقی برای قرارگیری فصول بعدی تعیین کنم. اما مطمئن باشید نهایت سعیم رو می کنم.

بفرمایید فصل جدید:

فصل 22

راستی، بازم به خاطر تاخیر دراز مدت از همگی شما پوزش می طلبم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ssnape در تاریخ 1392/02/30 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
فن تون رو مدت هاست دنبال می کنم. واقعا زیبا می نویسین. بابت خرابی کامپیوترتون هم متاسفم. ایا پیشرفتی هم برای فصل 23 داشتید. بابا مردم از انتظار!شکلک

راستی یه سوال برای من پیش اومده. در قسمتی از داستان شما نوشتید که دامبلدور به هری القا کرد که یه سایه از ذهنه و مرده، آیا با اون اتفاقاتی که در فصل آخر نوشتید یه کم تناقض نداره یا من بد فهمیدم؟ ایا هری نفهمیده که یک سایه نمی تونه این کارای مادی مانند رو انجام بده و حتی به این شکل فکر کنه؟
پاسخ : سلام اسنیپ جان، ممنونم!
برای فصل 23، خوب من تا الان امتحان داشتم، اما امیدوارم به زودی پیشرفت حاصل بشه. می دونم خیلی منتظر موندین، ما خوب چه می شه کرد؟
در مورد سوالتون. دامبلدور به هری گفت که یه چیزی مثل سایه از ذهنه، اما بعد دیدین که وقتی با سوروس صحبت می کرد خلافش ثابت شد. در مورد این که هری فهمیده یا نه، خوب هری به جادوگر تقریبا متوسط و یه دانش آموزه، که تو اون موقعیت حالش واقعا بد بوده، در ضمن اوضاع خیلی درهم برهم بود. راستش رو بخواین من خودمم موقع نوشتن به این نکته توجه کردم، اما بعد که خودم رو جای هری گذاشتم دیدم تو یه همچون موقعیتی اصلا نمی تونستم به چیزی به جز فرار و خلاصی فکر کنم.
ممنون که توجه می کنید!!
پ.ن: متاسفم که دیر جواب دادم، اندر احوالات امتحان به سر می بردم!

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 760
  • بازدید کلی : 14,406