loading...
phoenix
منا بازدید : 25 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام بر همه ی بچه های گل و دوستان گرامی!

و بالاخره ما آزاد گشتیم! امتحانات تمام شد و استرس ها نیز خود به خود پایان گرفت

با امتحانا چی کار کردید؟ من بدک ندادم، شما چه طور؟

همون طور که قبلا به عرض رسونده بودم، هارد بنده لطف فرمودن و طی یک سری فعل و انفعالات به دیار باقی شتافتند. با این حساب من الان دستم خالیه، اما کلم حسابی پره! فقط کافیه بیارمشون رو برگه. بنا بر این من باز هم مجبورم شما رو منتظر بذارم، فصل بعدی یعنی فصل 23 شنبه ی بعدی (25 ام) روی سایت قرار گرفته می شه.

از همه ی بچه ها ممنونم.

پ.ن: من یه مدت خیلی زیادی از کل اینترنت بی خبر بودم، خبر جالبی نشده تو این مدت؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 803
  • بازدید کلی : 14,449