loading...
phoenix
منا بازدید : 32 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (1)

 

سلام بر همه ی دوستان عزیز. امیدوارم بتونید از تعطیلات تابستونیتون لذت فراوونی ببرید.

خب، همون طور که قول داده بودم 26 فصل قبلی داستان رو یه ویرایش کلی کردم. اما تغییر چندانی نیاز نداشت، فقط بعضی قسمت ها که اضافی بودن رو حذف کردم.

چند تا نکته هست که باید به عرضتون برسونم:

1-    یکی از تغییراتی که داده شده اینه که برای هر فصل یک اسم انتخاب کردم. دلم می خواد اگه دوست داشتین در مورد خوب یا بد بودن این اسامی نظر بدید.

2-    با عرض پوزش از همه ی بچه ها، من فصل 27 رو تو یه فایل کلی به همراه 26 فصل قبلی آپ کردم. دلیلش هم اینه که می خوام بچه ها قسمت های ویرایش شده ی قبل رو حتما دان کنن و داشته باشن.

بیشتر از این مزاحمتون نمی شم بچه ها، بخونید و نظر بدید.

این لینک دانلود:


فصول 1 تا 27

 

فعلا بای تا بعد بچه ها!

پ.ن: لطفا ویرایش گرای محترم (زهرا خانم و آقا پرهام) یه سری به گوگل درایو بزنن!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/04/20 و 3:47 دقیقه ارسال شده است

ایول باحال بود این فن کلا چند فصل داره؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 813
  • بازدید کلی : 14,459